2008年10月28日 星期二

究竟我想要乜?




妹妹的 13 歲的女兒從紐西蘭打電話來:

『姨媽,祝你今天生日快樂!年尾回來,我請你吃壽司吖!
今年我羽毛球比賽,贏了很多獎金呢!』

每一年
~
~ 小肥妹都會給我電話,雖然是她媽媽提醒她的,
但小小年紀的她,從沒缺做,應該是我妹妹從沒缺做。

謝謝你們!在這寂寞的日子還記得我!


過了些時候,兒子也從澳洲給我電話祝福:

『媽咪,祝你生日快樂!』
『你唔約人去唱K、食飯?』
『無端端話俾人聽,咪變相叫人請你?』

『咁你有無食生日旦糕呀?』
『儍瓜!一個人怎食得晒呀?無買呀!我!』

『咁你出去行吓、食番餐好啦!』
『等我回來,補番生日旦糕俾你吖!』

『得啦!你現在上緊班,不要講啦!
俾老板看到,就不好啦!乖啦!收綫吧!小心揸車呀!』


 
收綫後,呆呆的,究竟自己想要乜?

這些年來,應該放下、習慣了吧!

但為何卻又不是?究竟自己想要乜?

其實我從未試過生日快樂,
從前營營役役、現在孤孤寂寂  ...

還幸好有這網頁可吐從未抒發的心事   ...

生日就是這樣的過了  ...



沒有留言:

張貼留言