2010年1月8日 星期五

孰不可忍

中國議會
進入忘我最高境界


印度議會,興打小人


南韓議會,像排球場,紛紛攔網


墨西哥議會,拳拳到肉


意大利議會,唔俾人講


烏克蘭議會,摔角大會


俄羅斯議會,咆哮山莊


台灣議會,你推我撞


土耳其議會,兒童樂園


日本議會,春色無邊


香港立法會,精神病院

人格分裂、幼稚、無厘頭


要問:

為甚麽要
cut  咗佢哋 d 粗口啫?
由得尊貴的議員們
表現吓自我、真我、魄力嘛!

應該由得他們盡量發揮一下喇?
好過選舉時斬哂 d 樹做紙
來印傳單宣傳他們的操守吖?
慳水慳力,一目了然

正如小學生話齋:
點解 d 大人咁無家教?


事後又扮
friend
睇見都作嘔


他們是否有精神病?人格分裂?


就去睇
曾繁光醫生 啦!


此等尊貴的
黑社會+監躉


製做社會分化的議員們

請恕

我這老師奶說難聽些
收皮啦!




沒有留言:

張貼留言