2010年7月19日 星期一

首富的笑話



話說當年首太太誕下長子,太太打電話給首富報喜,還著首富為兒子取名。
事業剛起步的首富正在傾生意,秘書接電話後交代事情。 

首富想:『這麼雞毛蒜皮的事都煩我。』就暴喝一聲:『理柒佢!』
那邊廂太太聽到電話另一端傳來首富聲音,於是體貼地說:『啊!澤鉅,得啦!秘書,我聽到啦!』



話說過了幾年,首太太誕生第二胎後,又打電話叫首富為兒子取名字,當然;接電話的又是秘書。
其時首富事業更是如日方中,晚晚要宴客應酬,秘書在旁輕聲問老闆改名的事。首富沒聽清楚,只忙於招呼生意夥伴:『你喫雞,你喫雞。』
那邊廂首太太聽到了,就跟秘書說:『我聽到了,叫 澤楷 吧!』
  


今日,首富笑話
( 不是神話 ) 可以延續  
話說 鑽石楷 玉女施 搞大肚生了仔,想到醜婦都終須見家翁,於是 鑽石楷 打電話回家告訴老父:

 Daddy,我搞左 D 大鑊野呀,想問下你意見  
『祿柒 ( Richard ),你邊次唔係大大鑊架?死仔,講啦!』
『係咁 想問下你諗住同個孫改乜名好?』
『吓!乜話?聽唔清楚呀?係咪又講緊你 d 電盈 變牆紙呀?』
由於首富旗下的電訊公司接收經常窒窒下,鑽石楷就聽到老父話叫個孫做 ~ 長治 喎!



這篇我預編了差不多有 20 多日,原本放在 15 號出;改改變成今天來贈慶   ...
剛巧今日報導首富又添兩孫兒,也為老人家高興;雖然是我識佢、佢唔識我  ...

恭喜!恭喜!



文章源於網絡



沒有留言:

張貼留言