2009年3月1日 星期日

一個 嬲 字


因為這個喇叭有時响有時不响,
所以今次阿仔從澳洲回來,
就逼我去高登買過個喇叭。

原本他想送我一個好的,但我嫌它太大個,又太貴,
所以就選了下面那個又小又便宜的。
還由 $ 198 講價至  $ 160 呢!

哈哈!好嘢!
Bingo

咁樣就一個安左邊,一個安右邊,
黑白雙煞!
哈哈!



正所謂:無事出街少破財  ...

買完喇叭,
行吓、行吓,在高登另一鋪,見到下面這個東西,
見佢功能都幾多:

800 x 480 1600 萬色 4.3" 15:9 寬屏、
支持 TV-OUT 功能,
仲有紅外線遙控
支持 MP3WMAWAVAPEFLAC 等音頻格式、
又支持 AVIRMRMVB FLV 等多格式視頻,
價錢又唔太貴 $ 1050 16G
其實我想在  <鴨記>  買個 $ 590 嘅,

但它實在幾重,又壞了去那裏找他?
所以我就選了這個很輕身的  ...  貪有保養 

 i - pod 仲好啦!』個仔話佢送俾我 
『我梗知啦!二仟幾蚊喎?有得用就很滿足了!』
『你還是省下點,儲錢結婚吧!』

不過轉了頭,他就去買了個三仟幾蚊嘅遊戲機了!
唉!這個阿媽真低能,為何不要了他送的呢?
哈哈!神經病!哈哈!

再另買一塊
8G  micro SDHC card 咁咪有 24G 囉!
哈哈!好開心!



點知個仔回了澳洲第二天,
個舊喇叭,不知是否天氣潮濕,竟無晒聲氣

d
機器專玩我這唔識嘅  ...
但個仔喺度又會出聲喎!

所以話d 機器專玩女人嘅   ...
唔係 d 男人!
哈哈!係 d 機器。

後來我竟蠢到想去買多個喇叭仔回來,或由得那邊無聲算了
  ...

後來個仔叫我買甚麼黑色喇叭線
  ...
一出二的、甚麼公公、乸乸的  ...  幾塊錢吧了!
攪到我頭都暈。
卒之,昨天又去了
<鴨記> 買了兩條公、一條乸,
盛惠 $ 26又話幾塊錢嘅?

想想,真搞笑!
<兩公、一乸> 咪變成  ...
一個      ...

哈哈!
哈哈!


唉!
不要 <哈> 得咁過癮,
今晚還要搞定那兩男一女呢!





沒有留言:

張貼留言