2009年8月7日 星期五

父母的愛無限界 2

媽媽唱:『小寶寶 、快睡覺。』



虎媽說:『 仔呀!要學吓一眼關七至得咖!傻吓傻吓點揾食?』


鴨仔叫:
咁逼!過咁 d 隔籬得唔得 
你又唔過 ?』


狼媽說:『 我唔扶你,自己學跳上來!』


Hello!非誠勿擾!


媽媽說:
阿仔!在太陽升起那邊有個國家,
乜鬼都食咖!
你千萬要認清方向呀?』


猩媽說:『 抓實呀!不過唔好搣我呀!』


1 2 3    Go  ~  Go  ~  Go  ~


熊媽說:
『仔呀!我耳仔裏面有蜜糖呀!你大力 d 摷啦!』
唔!好舒服   ~  ~


驢媽說:『定 d 嚟!定 d 嚟!唔好咁驚青!』


獅仔吃力地說:『好痛!好痛!媽你細力 d 吧!』


小豚說:『 跟着媽媽,就至安全幸福了!』


獅仔拍拍媽媽的項背說:
『媽媽!我至愛就係你啦!我唔喺擦你鞋啊!』


班馬仔說:『媽媽!你個肚子那麽大,阻礙了我躲藏呢!』


鱷魚仔說:
媽媽  ~  你個口好臭啊!我要出來  ~  我要出來  ~   ~



沒有留言:

張貼留言