2009年8月9日 星期日

攪笑大會


政府再一次就紀律部隊「職系架構問題」開大會 , 各個部門紛紛發言  …

海關:
 
我哋「緝毒」同「緝私」工作,跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

入境署:
 
我哋打擊「非法入境者」同「過期居留人士」, 跟警察一樣,所以薪金應該都要跟警察一樣。

消防署:
我哋經常都要「救人」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

懲教署:
我哋每曰都要「面對罪犯」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

當警察部代表想發言時,旁聽人群裡面一啲非紀律部隊人員突然「搶咪」

食環署:
我哋日日都要處理「阻街」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

社會福利署:
 
我哋不時都要處理「家暴問題」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

環保署:
 
我哋成日都要處理「噪音問題」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

運輸署:
我哋每日都要「管制交通」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

勞工署:
我哋時時都要處理「勞資糾紛」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

差餉物業估價署:
 
我哋都要處理「租務糾紛」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

民航署:
我哋要處理「空難」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

海事署:
我哋要處理「海難」, 跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

醫療輔助隊:
我們亦要救傷扶危,跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

醫院助護:
我哋亦要照顧病人、協助生產等、上厠所不順都要做埋,跟警察一樣 , 所以薪金應該都要跟警察一樣。

殮房福怕:
我們經常跟警察一樣 , 都要處理屍体等厭惡性工作,所以薪金應該都要跟警察一樣。

好不容易
, 個「咪」避過建築署、水務署、康文署、機電工程署而傳返警察部代表時 , 在旁正在幫與會各人斟水嘅「打雜」阿姐 , 突然一手搶過支「咪」, 望住警察部代表講 :「睇嚟你嘅工作跟我一樣  , 都喺乜都做,所以薪金應該都要跟我一樣。」

沒有留言:

張貼留言