2010年5月5日 星期三

你是我的眼



 



這人仔現在已是 大人   ...   不是 人大 呀!

見到網友婷婷寫她的兒子,由幼稚園升讀小一後的感覺,
兒子的一舉一動,任何言行的改變,做媽媽的感受至深!

婷婷說:
『為甚麼人仔咁多嘢問?問到答唔切!』

 

我的人仔小小時侯也是每事問,
問到你口啞啞,啼笑皆非  ...




想起以前又要返工,
又要做家務,又要陪他做功課。


很多時會不自覺伏在桌上睡着了,
他也跟我一起伏在枱上睡,

口水都弄濕了他的書本。




想從前有次,替他沖涼的事候,他周身郁  ...

我就說:
『不要郁啦!洗乾淨粒鏍絲釘先啦!唔喺就爛肉啦!』


怎知人仔就說:
『我粒鏍絲釘、爸爸咪鏍絲批囉?喺咪?媽咪!』


『鏍絲釘、鏍絲批!鏍絲釘、鏍絲批!』

當歌仔唱   ...

我那時不知怎說,張大個口 ,吹脹!



想從前有次在地鐵車廂內,
因老媽生日,不等做完功課就去吃飯。


見在車廂有時間,拿書想給人仔溫習,
但他不用心,我就對他說:
『你喺咪想做籮底橙吖?』


但人仔就問我:
『媽咪!做蘿底橙咪仲好、唔使俾人食咗先!』




車廂聽到的人都望着我點答,我個面都紅晒。

你說人仔說錯嗎?不是
你說我錯嗎?是




那是以後都不要在公眾場所教仔做功課,
除擾及他人外,
還會隨時不會有好下場,無地自容!




小小人仔答案最直接,用物件的對比,時間的先後,
問得就問、答得就答,啼笑皆非!




『點解我哋睇唔倒個背脊嘅?』


『點解最有用嘅嘴得一個嘅?』

我說:
『你一張嘴我都煩死了,你要那麼多做甚麼?』


人仔說:『眼有兩隻、耳有兩隻、鼻有兩個、

手腳都各有兩隻,點解個口得一個咁少?』

『吓!鼻有兩個?』


『有兩個鼻孔吖嘛!』

『口多一個就好了!點解得一個呀?媽咪!』




點解?點解?點解?點解?點解?



我望着個天,都想問點解?



~ ~ ~ 原來這些片段,都深深刻在我心坎裏,
是最美好、最美好的回憶!



大個仔了  ...
從前我是你的 GPS  ...
給你護航安全向前走  ...



經歷這些年  ...

媽咪的腦、心、眼都糢糊了  ...
將來你會充當媽咪的眼睛嗎?

約定喔!


生日快樂!

沒有留言:

張貼留言