2010年5月7日 星期五

我個孫



兒子小孩的時候,看見他白白滑滑,
活像個女兒家一樣。

我就曾經跟他打趣說:
『它日你個仔唔知似唔似你,
毛都唔多一條,成個女仔咁!』

後來長大了,幸運地  ...
毛髮很濃密,腳毛多到令我吃驚。

我又跟他打趣說:
『它日個孫會唔會係個 <毛孩>?』


後來過了一段時間,他送了我一幅加工照片。

還跟我笑說:
『這個孫的毛髮、鬍鬚夠濃未?唔夠可以再加 d

『你滿唔滿意先?俾個版你頂住檔先!』



keep 住這照片很多年,
雖然現在十劃都未有一撇,
不是恨有孫的問題,
亦不為甚麼  ...



只因這照片是兒子送我的
  ...

         


謝謝你!
你讓我留下生活上的點點滴滴   ...
謝謝你!



沒有留言:

張貼留言