2008年8月16日 星期六

牙的故事 2

Photobucket

第二段:

有一日,在公司跟班同事出外茶樓午膳後,回公司途中,經過水果檔,見
d蘋果、雪梨等很新鮮,既然阿公夾錢食飯有錢剩,個個同事就都話要一個、兩個 

回到公司,個個同事急不及待洗淨就放進嘴裏吃
 ,卜卜、卜卜脆的聲音此起彼落,因為蛇果實在太爽脆了

Photobucket


突然一個男同事 哎吔 >一聲,說了聲 <弊>!


我們循聲望過去,見到他手中的蘋果  ...

插了兩隻像女人假指甲的牙齒物體,再望望他嘴裏唔見了兩隻門牙。

只見好像牙托的肉色物体,我們既驚訝、又好笑 

因為同事多年,根本都唔知佢 d 門牙係假嘅  …

Photobucket



後來佢請了 TO 去牙醫處去黏膠水喎!

乜牙都可黏膠水?

同事就笑到唔識收聲,但我今次就笑唔出,因為比他更好笑嘅都見過囉!

所以看見這樣的情景,返而令我有所啓思,我們豈能不好好保護我們的牙齒呢!

我想如果當事人係我,我真唔知點算囉?

你知啦,辦公室係最多是非、最殘酷嘅戰場嚟嘛!

呢個同事後來要食水果都唔敢再食蘋果了!

要食乜,你哋自己想啦!

而我,每次當我食蘋果,就想起佢棚牙  ...

這陰影  ...  怎生去掉?

Photobucket


沒有留言:

張貼留言