2010年3月7日 星期日

笑一笑

由於大陸客大量來到香港,有人旅遊、有人打工、北方廣東話隨處可聽到,所以有以下現象 :

正宗潮洲菜

客人
  伙計, 有咩好介紹呀 
伙計 
食老鼠拼盤啦,有老鼠蛋、老鼠腸、老鼠豬耳,但冇老鼠鵝   ( 滷水拼盤 )

深圳麥當勞

港客
  唔該一個豬柳漢堡。』
店員  要蛋呀!』


港客 :『 唔要蛋喇!唔該!』
店員好勞氣  『你要蛋呀!』


港客開始勞氣 :『 我唔要蛋喇!我淨係要豬柳漢堡咋!』
店員更勞氣 :『 要蛋一蛋呀!要蛋十分鐘呀!  』﹝ 要等


入境處

遊客
  要睇新款證定畜牲證呀?  ( 身份證定出生證 ? )

巴士站

遊客
  Sen 山唔該,請問你有冇生痔瘡呀?』  ( 有冇散紙唱 )

街道上

遊客
    :   請問侏儒村係邊?   (  G 2000  )


數碼通

遊客
 
  :   呢個管睇到雷電嗎?  ( ) ( 來電 )
售貨員   :   唔怕, 好安全的 ... 

遊客  :   無雷電顯示功能嗎?  ( 來電顯示 )
售貨員   :   手機唔駛用避雷針的

遊客   :   咁我部手機可唔可以出煙?   ( trade in )

豐澤電器

遊客   請問呢部電視機有冇電視框呀?』 ( discount )

售貨員   當然有啦。』


A 遊客   咁電視框幾多錢呀?』
售貨員  唔好意思,要成架買,冇得淨要個電視框!


B遊客 『請問忍忍支 ben?另外呢度有冇死守間?』影印機、洗手間

髮型屋

髮型師
    小姐想點剪呀?
小姐     :『 師父,同我剪得神似 D

髮型師
    己經好神似嫁喇!』
小姐     :『 唔係神似,係要有神似!!   ( 要有層次 )


髮型師    小姐想做 D 咩顏色呀?
小姐     :『 我想做森林色!』 ( 深藍色 )


髮型師    『森林色??』
小姐     :『係呀 ~





沒有留言:

張貼留言