2010年2月13日 星期六

師奶情

屋村師奶芬在 3 點多鐘給電話來  ...

『你在就好了』

『大吉利是
,仲未死得』我笑着答。

『我而家蒸緊籮蔔糕呀!等陣我再俾電話你下樓攞吖!今朝才收割番嚟,預咗你一份啦!』

我怕她辛苦,因她家前幾天裝修已做得很辛苦,但又想俾
d 家庭安慰我哋哩 d 孤獨之人,便猛蒸糕送給我們食。

所以我便說:『我都唔中意食籮蔔糕嘅!多謝啦!得啦!你留番家人食啦!』

『你唔好咁虛偽喎!我記得你中意食喎!預咗你啦!衰人』

當然說她不過啦!亦不想她東奔西走,因她會熱心到送到上門的,真太感激她了。

上月她才送了我兩塊碌柚皮,用魚湯做的,超好味,拿着回家時,心想:一定照張相表揚吓佢至得。

點知回到家裏已急不及待拿出筷子來空口便吃了,當然是十分好味啦!

老媽教我用魚露做,她用魚湯及唔知乜鬼弄,兩者完全唔同風格。

其實這底籮蔔糕,我本來想明天拿過老媽處跟她一同分享的
  ...

點知我這饞咀的不孝女,實在忍不住了,籮蔔糕迅即成為我<
腹中塊肉 >了,當然照片也未及拍下;便 毀糕滅漬 >了 

謝謝哦!真的謝謝哦!




沒有留言:

張貼留言