2008年6月4日 星期三

剝削

並不是投訴以兩品牌,只是拿來做一個格價例子


 

物價飛脹得那麽厲害,一眾屋村師奶,各出奇謀,拋出慳錢方案
,各式其式 ,七嘴八舌  ...

2 號、20 號吉吉島有折頭』
『恒 S 銀行 E 咭惠康有折頭』

『匯
F 銀行 V M 咭,逢星期六都有折,兩間超市都用得,仲正啦』
『好彩我平的時候,掃了幾包米、幾樽油 

『我都精啦!
$ 15.8 的時候,我掃了 2 <白豬仔> 呢!而家賣 $ 28.2 呢!』
 有賺!』

『食晒你唔使買,衰得你吖!
『米會生穀牛架喎!因住爬到你成屋都係!我都試過!』
『唔係咁化學喺嘛? 

我經常都會到
<吉吉島 >買東西,第一時間就去申請,可是要 $50 一年會費,還要由 11起算,那豈不是 <未見官先打 30 大板>。

用兩間銀行咭都是嘥氣,因為兩超市都會在
<打折日> 把貨品提高一塊至二塊錢後,才給你刷咭打折 

那豈不未有打折,還加多了錢呢!

很多人就是有理沒理的在
<打折日> 去狂掃貨呢!

那麽就超市除了清貨外,還多賺了錢呢!

我不是沒根據的
  ...  就以上述兩種貨品為例 

魚肉燒賣
 

平時賣        
            $ 17.9
打折日賣                $ 18.9

麻蓉湯圓

平時賣
                      $ 7.9
打折日賣                  $ 8.9

銀行咭打折才不過 95 折,超市豈不賺多了很多嗎?

不是銀行、貨品欺騙我們,是兩大超市欺騙了我們!

可惡!
可惡!

小市民已是
肉在砧板上 啦!
任由 宰割、切片 >,
為何還要把我們 喙碎、免治 啊!


 

沒有留言:

張貼留言