2008年5月18日 星期日

屋村師奶的偵探頭腦



晚飯後習慣到步行徑急步行一個鐘,年半前搬來的時候,我習慣了望天、望地的一個人走着,不理會身邊的人及物,怕的是
  ...   ...    ...   ...

因為在香港島私人樓宇住的時候,大家鄰居在電梯口踫見,我跟他人打招呼,很多都是木無表情的,久而久之,我都學會了保持距離;收埋我的熱情
  ...

但那些屋村師奶們卻都一羣一羣的,坐在石櫈上聊天
  ...
當有陌生人行過,都會七嘴八舌的對你研究、研究,我就是給她們研究了好幾個月了  ...

始終她們都是沒有惡意的,有時她們見你行過,就會問很多不同的問題:

『早咗喎!』
『唔使煮飯呀?』

『返咗大陸呀?』
『去旅行呀?我嗰日見你好早拉住個篋喎!』

『成日都可以去旅行、唔使做、你就好啦!』
『唔好行咁快呀!減肥都唔係咁減,睇住個心臟呀!』
『看來你真喺有成績喎!瘦咗幾多磅呀?』 ...

每一日,她們都用她們
<屋村師奶的偵探頭腦 去查探她們的獵物  ...
漸漸我也習以為常,識得避重就輕,因為她們的線眼跟網絡,真的是很廣呢!
真的是可以答案 問一得十   ...


最好笑是
  .....

今晚看見她們目光一致的,看著對面路旁的一個戴黑框眼鏡青年
  ...
他穿白裇衫、黑西衭,看上去樣子有點苯苯的,手上拿着一大束鮮花  ...
時而坐在路駁磚上、有時行來行去,整弄手上的鮮花束;一臉疲累的樣子  ...

師奶們說看了他個多小時,保守估計那青年都應該等了兩個多小時,因為他的屁股衭子都坐白了

她們的小宇宙開始運作了  ... 

七嘴八舌的:

『梗係失戀補飛啦!』
『拍拖嘛、梗要送花啦!』

『点解唔送上去啫?企喺度,好似個儍仔咁!』
『你睇佢? 着到好似個餐廳侍仔咁,邊會吼佢吖!』

『束花咁大,都應該唔平呀?』
『母親節唔知又有無花俾阿媽呢?』
『都唔使慌啦!梗係女友親架啦!』 

扯到好遠、好濶
  ...
最後又拉着我,問我怎看法  ...
無法喇!唔知是要應酬一下,還是已習染了屋村師奶的風氣  ...

我也說了兩句:

『看來不像失戀、一是剛相識、未定,搞表白!』
『一是想再進一步、搞驚喜!』

『你又知?梗係你以前試過啦?』
『我老公都未送過花俾我!正衰佬!』

『死咗咪大把人送花俾你囉!』
『邊有咁好死吖?結了婚你就知!』
『女人昏迷才結婚的呀!字都有你寫吖!』

唉!
我都沒有她們那麽好氣,繼續行埋我剩下來的兩圈路 。
十多分鐘再回頭,已見她們看着一架私家車,指指點點
  ...

『個女仔坐小巴回來,他就送花啦!唔知搞唔搞得定呢?』
『個女仔有無喊呀?』

『痴線!有花收都喊?』
『有無鬧佢吖?』


我行過車邊,瞥了一眼,個女仔很漂亮、長髮,甜絲絲的拿著那束花  ...
雖然答案大家都不知道誰估中了,但已足夠她們忙了一個晚上  ...

最搞笑的是  ...

那個青年駕着他的車在廻旋處繞了
一個圈,還向師奶們擺了一下手呢!
好像是向她們示威呢!

而且還像告訴她們:
我駕的是寶馬呢!我得咗啦!不要看扁我!

哈哈!有趣
  ...


『抵得佢吖!』
『咁有錢、又著成咁?』

『個頭油淋淋、成個傻仔咁!』
Gel 頭呀!你識唔識呀!』

吱吱喳喳一輪,最後是各自歸家去煲劇,一哄而散
  ...   

不過我親身感受到她們都很有師奶智慧和很有愛心的  ...

因為她們有時會送我一樽又一樽的粉葛湯、涼茶等
  ...
因為她們知道我不會煲,及是一個熱底人  ...

『一個人、煲乜呀!有就預你一啖囉!』
 

我幾十年來嘅第一件
溫暖牌 >,亦是她們送我的  ...
接過的時候,我淚盈於睫  ...  

如果我有幾天不出現,她們會相互問問有沒有見過我
 ,因為她們知我一個人住  ...

但是她們的表達方式就是:

『我們怕你變了腐屍,屍水流到樓下才知咋!』
 


沒有留言:

張貼留言